Skip to content

Aanmeldpagina

Digital Marketing in China

3 juni 2021

Georganiseerd door:

Het evenement start over:

Op donderdag 3 juni organiseren World Horti Center en NLinBusiness gezamenlijk een evenement waarbij we je alles vertellen over de snelle ontwikkelingen van digitalisering en e-commerce en het belang van een online presence in China.

Waar gaat het over?

Tijdens het evenement gaan onze gastsprekers in op de verschillen tussen Nederland en China op het gebied van digitalisering en e-commerce. Daarnaast wordt er specifiek ingegaan op online marketing voor bedrijven die grond willen krijgen binnen de Chinese markt of hun Chinese doelgroep willen uitbreiden. Hier wordt in het bijzonder aandacht besteed aan WeChat campagnes in het kader van het halen van commerciƫle doelstellingen.

Dus doe je zaken in China en ben je benieuwd wat de meest effectieve manier is om met jouw doelgroep in contact te komen of blijven? Of ben je benieuwd naar de laatste ontwikkelingen op het gebied van e-commerce en online marketing? Dan is dit evenement perfect voor jou!

Waar Online

WanneerDonderdag 3 juni 2021 15:00 - 17:15 uur

VoertaalNederlands

De sprekers

Jim_VK

Jim Koop

Manager International Operations World Horti Center

Jim vertelt over de internationale strategie van World Horti Center en hoe deze van waarde kan zijn voor de BV Nederland.

Rianne-Hensen

Rianne Hensen

Business Development Manager NLinBusiness

Rianne vertelt over wat NLinBusiness voor het Nederlandse bedrijfsleven kan betekenen en hoe internationaal ondernemen makkelijker wordt.

Ed_Sander_VK

Ed Sander

Mede-oprichter ChinaTalk

Ed spreekt tijdens dit event over de verschillen tussen Nederland en China op het gebied van digitalisering en e-commerce. De kansen, trends, het landschap en marktstructuur van dit digitale landschap komen aan bod. Daarnaast trekt Ed de belangrijkste lessen uit de manier waarop China e-commerce bedrijft.

Thijs van der Toom_VK

Thijs van der Toom

Mede-oprichter NextportChina

Tijdens dit event gaat Thijs specifiek in op online marketing voor bedrijven die grond willen krijgen binnen de Chinese markt of hun Chinese doelgroep willen uitbreiden. Daarnaast besteedt hij specifiek aandacht aan WeChat, een kansrijk platform om in contact te komen met de Chinese doelgroep.

Koop hier je ticket:

Kies hiernaast de hoeveelheid tickets en klik op “Koop Tickets”. Tickets worden na betaling automatisch verstuurd naar het opgegeven e-mailadres. Check de spambox. Ticket niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar communicatie@worldhorticenter.nl.

Digital Marketing in China

Georganiseerd door

Logo-NLIB
WHC Logo georganiseerd door